Puheenjohtajan palsta

PUHEENJOHTAJAN TERVEISET

Hei jäsenet. Olen Päivi Virkkunen yhdistyksemme Lahden JHL ry os. 048 uusi puheenjohtaja. Aloitin puheenjohtajana tammikuussa 2021. Olen ollut useita vuosia JHL yhdistysten hallituksissa jäsenenä ja kun puheenjohtajuutta ehdotettiin otin haasteen vastaan. Viime vuosi on ollut haastavaa kaikille pelkästään Koronan kurittaessa maailmanlaajuisesti kansakuntaa. Tämä tuntuu jatkuvan tänäkin vuonna 2021 ja pandemian voittamisesta ei vielä kukaan tarkkaan osaa sanoa vastausta. Jaksamista tarvitaan työrintamalla ja vapaaajallakin tämän myötä. Tulevia haasteita tulee olemaan säästöt, julkisella puolella, joista esimerkkinä näkyvyyttä saanut Päijät-Hämeen Ateriapalveluiden kilpailutus. JHL oli näkyvästi tukemassa heitä mielenosoituksessa Lahdessa Sibeliustalon edessä 5.10.2020 Työntekijät vetosivat joukolla Lahtelaisiin päättäjiin, etteivät nämä hyväksyisi kilpailuttamista. Asiasta tulee päätöksiä kevään 2021 aikana. Lahden kaupungin tilanne näyttää tällä hetkellä siltä, ettei lomautuksia ja irtisanomisia tarvitse toteuttaa ja tämä on työntekijöiden puolesta hyvä asia. Luottamusmies ja työsuojeluvaalit tulevat ajankohtaisiksi 2021 syksyllä. Kaikkien kiinnostuneiden, jotka haluavat vaikuttaa asioihin ja on kiinnostusta kyseisiin tehtäviin kannattaa rohkeasti hakeutua ehdokkaaksi. Muistakaa päivittää yhteystietonne  Terveisin Päivi Virkkunen

LUOTTAMUSMIES JA TYÖSUOJELUVAALIT SYKSYLLÄ 2021

Hei. Luottamusmies ja työsuojeluvaalit tulevat ajankohtaisiksi syksyllä 2021. Kaikkien kiinnostuneiden, jotka haluavat vaikuttaa asioihin ja on kiinnostusta kyseisiin tehtäviin kannattaa rohkeasti hakeutua ehdokkaaksi. Ilmoitamme tarkemman ajankohdan ehdokkaaksi ilmoittautumiselle myöhemmin. Seuratkaa tiedotusta kotisivuilla. Terveisin Lahden JHL ry:n puheenjohtaja Päivi Virkkunen