Koulutustuki

KOULUTUSTUKI VUONNA 2024

Lahden JHL ry os. 048 myöntää yhdistyksen jäsenille koulutustukea liiton järjestämiin koulutuksiin. Koulutuksia järjestetään pääasiassa JHL opistolla Helsingissä, osoitteessa Sörnäisten Rantatie 23, 00500 Helsinki.

Ajankohtaiset koulutukset löytyvät liiton nettisivuilta koulutus- ja tapahtumakalenterista ja tarkemmat kurssikuvaukset osoitteesta jhl.fi/kurssit

Koko vuoden koulutustarjonnan voi tarkistaa myös JHL:n koulutusoppaasta. Koulutusopas ilmestyy vuosittain.

Yhdistyksen tukeen oikeutettu koulutus tulee olla vähintään 2-päiväinen. Myönnettävä koulutustuki on 20 euroa/päivä. Tuki maksetaan tutkintotodistusta vastaan. Tutkintotodistuksen saat opistolta koulutuksen suoritettuasi.

Koulutustuki tulee anoa erillisellä koulutusstipendi-anomuksella, jonka voi käydä noutamassa tai täyttämässä Lahden JHL ry:n toimistolla osoitteessa Aleksanterinkatu 26 A, 4.krs, 15100 Lahti. Toimisto palvelee ma-to klo 8.00-12.00 ja 12.30-16.00.

HUOM! Tutkintotodistus vaaditaan koulutusstipendi-anomuksen liitteeksi.

Yhdistys korvaa koulutustuen lisäksi yöpymisen opistolla 1-hengen huoneessa. (Normaalisti jäsen maksaa itse yöpymisen 1-hengen huoneessa)

Huoneen hinta korvataan kokonaisuudessaan vuoden 2024 loppuun asti.

1-hengen huonekorvauksia anottaessa tulee toimittaa kuitti yöpymisestä Lahden JHL ry:n toimistolle.

2-hengen huone tarjotaan koulutuksiin opiston kautta ja on näin ollen koulutukseen osallistuvalle jäsenelle maksuton vaihtoehto. 2-hengen huoneeseen voidaan majoittaa tuttu tai tuntematon JHL:n jäsen. Jos osallistut koulutukseen yhdessä työkaverin tai muuten tutun jäsenen kanssa, voidaan teidät sijoittaa pyynnöstä samaan huoneeseen.

Lisätietoa ja apua kursseihin liittyen saa JHL:n koulutusassistenteilta p. 010 7703 510 / kurssit@jhl.fi

KOULUTUS ON JHL:N TARJOAMA JÄSENETU JUURI SINULLE, JOTEN ÄLÄ JÄTÄ SITÄ HYÖDYNTÄMÄTTÄ!